Nabigatzailearen konfigurazioa ez baduzu aldatzen, bere erabilpena baimentzen duzu

Onartzen dut

HH (0-6)

Haur Hezkuntza

Lehen Urteak Garrantzitsuenak

Haur hezkuntzak berebiziko garrantzia du haurraren garapenean. Etapa honetan hasiko dira lantzen adimenaren gaitasunak, nortasun ezaugarriak, gorputzaren ahalmenak, gizarteratze eta harremanetarako oinarriak. Horretarako geure ikasmaterial propioak ditugu.

Etapa honetan URTXINTXA proiektuaz (euskarri askotan egindako materialak) baliatuko du haurrak. Ttantto, Txirritx eta Xango pertsonaiak lagun dituela (euskararen argia ekartzen diguten Argitxo ere ezagutuko du), inguruari eta gauzei buruzko ideia propioak garatzen, elkarbizitzen eta elkarlanean ikasten, idazketaren eta irakurketaren oinarriak lantzen, baloreak eta jarrerak barneratzen hasiko dira, beti ere haurraren bizipenetatik, esperientzietatik abiatuta. Lau urterekin ingelesaren hastapenak bereganatzen hasiko dira.

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd